جدید ترین جوک های فارسی

جدید ترین و بروز ترین مرجع جوک ایران

جدید ترین جوک های فارسی

جدید ترین و بروز ترین مرجع جوک ایران

جدید ترین جوک های فارسی
موبایلتو شارژ کن

Create your own user feedback survey

کسب درآمد

ماهان سورف

ادز پی تی سی باکس

 کسب درآمد

آی پی ایرانی

فارس باکس یک باکس

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام پابند

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ق.ظ
  

متن ترانه رضا صادقی پابند

دور بال کفترا رو خط بکش
همشون اسیر تقدیرت شدن
اومدن بلکه هواییشون کنی
آخه میدونن زمین گیرت شدن
تو کدوم حقیقتی که هر دلی
حستو ندیده باور میکنه
لحظه ای تصور خیال تو
حال عاشقاتو بهتر میکنه

از خودم از این کویر لب به لب
رویه دریای تو هجرت میکنم
اگه این تعبیرت از غریبیه
من به غربتت حسادت میکنم
بین تردید زمین و آسمون
گمشدم بلکه منو پیدا کنی
بلکه پای ما رو که پابندتیم
رو به آسمون هشتم واکنی

وقتی اسمتو میارم زیر لب
بی هوا حس عبادت میکنم
شب به شب میشینمو کنار تو
با تو خورشیدو زیارت میکنم

بین تردید زمین و آسمون
گمشدم بلکه منو پیدا کنی
بلکه پای ما رو که پابندتیم
رو به آسمون هشتم واکنی

قالب وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی