جدید ترین جوک های فارسی

جدید ترین و بروز ترین مرجع جوک ایران

جدید ترین جوک های فارسی

جدید ترین و بروز ترین مرجع جوک ایران

جدید ترین جوک های فارسی
موبایلتو شارژ کن

Create your own user feedback survey

کسب درآمد

ماهان سورف

ادز پی تی سی باکس

 کسب درآمد

آی پی ایرانی

فارس باکس یک باکس

جوک جدید 5

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ق.ظ






اگه این استوری هایی که صبحا میذارید مینویسید نمی‌خوام برم دانشگاه تاثیری توی غیبت نخوردن یا علاقه مند شدنتون به دانشگاه داره بگید مام بذاریم 



























یکی از دوستام زن گرفته ، بعد منو همه جا بلاک کرده. مگه من دوست دختر قبلیتم لامصب؟ منو چرا؟!!






















یه همسایه داریم مطمئنم وقتی میره سلمونی آرایشگر میپرسه چجوری بزنم؟ میگه برین توش






















تو جاده پشت فرمون داشتم با آهنگ قر میدادم،یدفعه بابام یه پنج تومنی درآورد گرفت سمت من. گفتم بابا مررررسی شاباش؟ گفت نه الاغ رسیدیم عوارضی 




















قشنگ یادمه دبیرستان میرفتیم یه نصف نون بربری با یه سیب زمینی پخته از بوفه میخریدیم بعد از جلو بوفه تا ته مدرسه عین سگ میدویدیم از دست بچه‌ها 

















پدر مادرم تا حالا ندیدن من گل بکشم ولی فک‌ کنم اون دفعه که قبل از خواب باهاشون دست دادم یه چیزایی فهمیدن. 














‏تلخ ترین خاطره دوران بچگیم این بود ک بابام شلنگ بدست دنبالم میکرد ومیگفت:وایساباهات کاری ندارم

پس چی میخوای پدر من؟ 

میخوای ازم بنزین بکشی؟






میرم از پشت بغلش میکنم و بوسش می کنم و آروم در گوشش میگم دوست دارم. شاید بپرسین چرا چیزی نمیگه؟ باید بگم چون پشتی زبون نداره


























بابام میگفت وقتی عیالوار بشی باید همه‌ش در بیاری بدی زن و بچه‌ت بخورن گفتم بابا زن حالا یه چیزی ولی بچه زشته ناموسا اونجا سکته دوم رو زد





















سه بار زدم دی ‌وی ‌دی ‌رام لپتاپ باز شه باز نشد. دفعه‌ی چهارم زدم داد زد ارباب صبر کن دارم شلوار می‌پوشم. 


















چشم هارا باید بست، درس را هیچ جوری نباید دید

*سهراب سپهری در کلاسِ 7 صبح* 

















‏دعوا کردیم پاسگا گرفت گفت میخواید شالو روسری سرتون کنم تو شهر بچرخونمتون

رفیقم گفت مشتی من هفته ای ی دابسمش با شالو روسری میدم :)


















‏ساعت 7 صبح حراست دانشگاه ازم کارت دانشجویی خواست،گفتم حاجی کدوم آدم عاقلی جز دانشجو این موقع میاد دانشگاه،یه سیگار در اورد گفت آتیش داری؟


















‏هروقت توی شهر غریب گیر کردین و به کمک نزدیکان نیاز داشتین یه سیگار روشن کنین به اذن خدا از در و دیوار آشنا و فامیله که میاد سمتتون










































‏آمریکاییها هم یه جوک دارن که میگه:

یه روز مایکل جردن میره دم خونه مایکل جکسون ، جرج مایکل درو باز میکنه






















دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ 

ای هیچ برای هیچ بی راهنما مپیچ


 [مولانا در حال رانندگی پشت ‌سر نیسان آبی] 





















مربی قطر استعفا داده دلیلشو پرسیدن گفته من فقط 11 تا مترجم میخوام که تاکیتیکارو با زبونای مختلف به اینا حالی کنم



















نشستم به صورت لایو ویدیوی ناسا از سطح کره زمین رو میبینم

غیراز من حدود 3هزار بیکار دیگه هم هستن که نمیدونن با اینترنتشون چیکار کنن 




















سال 54 بابام با 18 سال سن زمین می‌خره به این نیت که بزنه به اسم بچه‌های آینده‌اش، من با 29 سال سن هدف کوتاه‌مدتم نهاره هدف بلندمدت شام!


















هر وقت نوشتید خخخخخخخخ صداشم تولید کنید شاید به حق پنجتن آب دهنتون پرید تو حلقتون مردید. 




















‏تو خودت سگی چیست؟

واکنش 99درصد از مادران ایرانی به جمله ی مامان میخوام سگ بگیرم























پسرکی را دیدم با دستانی سیاه گوشه خیابان نشسته بود، جلو رفتم پرسیدم با دستهای کوچکت چند نفر را نان میدهی؟ گفت چی میگی بابا گردو تازه خوردم 


















یه بار داییم کشیدم کنار گفت ببین این تریاکه گفتم خب؟ گفت خواستی بیا با خودم بکش سراغ دوست و رفیق نرو.


ته نصیحت بود



















یبار بچگیا از چند نفر کتک خوردم بهشون گفتم جراتشو دارین همینجا وایستین تا برگردم؛یه ساعت دیگه برگشتم ببینم رفتند یا نه، دوباره کتکم زدن" 
















قالب وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی